Euronews rusza z kampanią reklamową „Euronews, All Views”

Stacja telewizyjna Euronews rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Euronews, All Views”, która obejmuje sześć krajów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Euronews rusza z kampanią reklamową „Euronews, All Views”

Telewizja informacyjna Euronews rozpoczyna równolegle na sześciu rynkach (w Belgii, Francji, Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich) wizerunkową kampanię pod hasłem „Euronews, All Views”.

W reklamach wykorzystano anagramy słów, które nawiązują do ważnych międzynarodowych wydarzeń, takich jak Brexit („Exist, Exist”), kryzys emigrantów („Predators Teardrops”), zmiany klimatu („Alert Later”), wojna („Skills Kills”), skandal w Kościele („Saint Stain”).

Cała kampania bazuje na przekonaniu i twierdzeniu, że ta sama historia w oczach różnych osób może mieć zupełnie inne znaczenie, i inny punkt widzenia. W ten sposób Euronews chce podkreślić prezentowaną różnorodność perspektyw i poglądów.

grafika

Michael Peters, CEO Euronews wyjaśnia, że stworzona we własnym zakresie kampania ma odzwierciedlać filozofię firmy, która jako nadawca chce promować bogactwo i różnorodność poglądów. Różnorodność ta przejawia się m.in. na prezentowaniu na antenie stacji stanowisk różnych ludzi, o różnych poglądach, a zapewnić ją ma to co jest fundamentem kanału, czyli zespół redakcyjny, który tworzą dziennikarze z 30 krajów świata.

grafika

Michael Peters podkreśla, że sercem DNA kanału Euronews jest jego wielokulturowość, dlatego kampania jest zbudowana wokół hasła „All views matter. Euronews, All Views”.

grafika

Prowadzona w dwóch językach kampania outdoorowa (angielskim i francuskim) będzie obejmować kluczowe miejsca na głównych rynkach Euronews. Są to: dworzec Gare du Midi i lotnisko w Brukseli (Belgia), dworzec kolejowy Paris Gare du Nord (Francja), lotnisko Berlin-Tegel (Niemcy), lotnisko Schiphol w Amsterdamie (Holandia), metro w Londynie (Wielka Brytania) i lotnisko w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie).

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Euronews.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą