Europejskie Centrum Konsumenckie zachęca do wysyłania "Pocztówki z wakacji w formie reklamacji"

Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) rozpoczyna kampanię informacyjną na temat zasad składania reklamacji od usług linii lotniczych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Przez dwa wakacyjne miesiące ECK otrzymało łącznie 350 skarg na linie lotnicze. 185 dotyczyły  problemów z opóźnionym odwołanym lotem lub odmową przyjęcia na pokład. 155 razy konsumenci skarżyli się na kłopoty z bagażem.

W ramach akcji informacyjnej, ECK przygotowało na stronie Konsument.gov.pl Kalkulator Praw Pasażera - platformę, na której można ustalić, jakie prawa przysługują konsumentowi w danym przypadku. Na tej samej stronie znajdują się wzory pism reklamacyjnych oraz zestawienie formularzy potrzebnych do złożenia skargi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"