Kampania rozpoczęła się w całej Europie 15 lipca i będzie obecnana antenach Eurosportu i Eurosport 2.Część kampanii stanowi przygotowana przez Eurosport seria programówSport Destination, w której prezentowane są najatrakcyjniejszemiejsca na świecie do uprawiania sportu oraz najważniejsze sportoweimprezy świata. Magazynom tym będzie towarzyszył specjalny90-sekundowy spot prezentujący sporty powiązane z Brazylią jakcapoeira, sporty plażowe, surfing, oraz samba.
Kolejnym ważnym elementem kampanii będą pocztówki, 15-sekundowyspot emitowany przed każdym wydarzeniem sportowym rozgrywanym wBrazylii, prezentujący najatrakcyjniejsze miejsca regionu, w którymodbywa się sportowa impreza.
Ponadto Eurosport stworzy specjalny serwis internetowy, którybędzie dostępny w czterech wersjach językowych w internetowejplatformie Eurosportu.

Plan komunikacyjny uzupełnia seria 30-sekundowych reklamówektelewizyjnych oraz internetowych), które będzie można oglądać od 15lipca do października.
Narratorami kampanii Embratur będą m.in. brazylijska Ministerds. Turystyki Marta Suplicy oraz prezydent Brazylijskiej IzbyTurystycznej Jeanine Pires.











