Zmiany związane są m.in. z zapowiedzią zmian w portfolio grupy, w wyniku których Antyradio poszerzy swój zasięg do 13 miast i aglomeracji. Zet Chilli pozostanie w Warszawie, Krakowie i Katowicach, a Zet Gold będzie miało swoje lokalne, odrębne programy w Warszawie i Krakowie (więcej o tym).
Nowa oferta handlowa Grupy Eurozet zacznie obowiązywać od 16 lutego br. Pakiet Zet Barometr powiększy zasięg o nadajniki, które dołączą do sieci Antyradia. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 10006 zł netto (w godz. 6-22, w dni powszednie). W pakiecie Zet Barometr+ znajdą się sieci Antyradia i Zet Chilli z nowymi częstotliwościami. Średnia cena 30-sekundowego spotu po zmianach to 11604 zł netto. Do pakietu Zet Total dołączy Radio Zet Gold w Inowrocławiu, a Antyradio i Zet Chilli pojawią się z nowymi zasięgami. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 11973 zł netto.

Zmieniają się też ceny reklam w Radiu Zet. Średni koszt 30-sekundowego spotu wzrośnie o 5,9 proc. i wyniesie 8600 zł. Do sieciowego cennika Radia Zet Gold dołączą, dotychczas nieuwzględniane, stacje w Dzierżoniowie, Inowrocławiu i Ostródzie. Średnia cena 30-sekundowego spotu w sieci wyniesie 1429 zł netto. Średnia cena 30-sekundowego spotu w nowej sieci Antyradia to 1060 zł netto, a w sieci Zet Chilli - 674 zł netto.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-codziennie-dociera-do-8-4-mln-osob-a-radio-zet-do-5-9-mln-raport-za-2014-rok ##
Z początkiem marca br. zacznie obowiązywać nowy cennik reklam emitowanych w stacjach Grupy RMF - trzeba będzie za nie zapłacić średnio o 4,6 proc. więcej niż dotychczas (zobacz szczegóły).
W sieci Vox FM ceny reklam ostatnio podniesiono jesienią ub.r. - średnio o 38,7 proc. (więcej o tym).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-radiowa-w-2014-r-17-8-proc-w-gore-trojka-i-jedynka-z-najwiekszymi-wzrostami-aflofarm-liderem-marketerow-top-10 ##












