Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

Grupa Eurozet zmienia strategię internetową - będzie koncentrować się na rozwijaniu w sieci marki Radio ZET. Z związku z tym z firmą rozstaje się Sebastian Wojciechowski, dotychczasowy dyrektor pionu nowych mediów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Dotychczasowa strategia zakładała uruchomienie projektu rozwoju marki ZET jako nowej marki internetowej. Nowa strategia oznacza rozwijanie Radia ZET w sieci jako marki radiowej. Projekt www.niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę www.radiozet.pl - podała spółka w komunikacie.

Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Eurozetu. Działy techniczne i informatyczne przechodzą pod zarządzanie Renaty Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Dział tworzący serwis www.zetnews.pl będzie podlegać Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu Radia ZET.

Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet odpowiedzialny za realizację dotychczasowej strategii internetowej, odejdzie ze spółki z dniem 1 stycznia 2012 br. - Sebastian ma odmienną wizję strategii internetowej, dlatego podjęliśmy wspólną decyzję o jego rozstaniu z Grupą - komentuje Monika Bednarek, prezes Grupy Eurozet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"