Euvic Media wypromuje fundusze unijne na Podkarpaciu

Euvic Media (dawniej ClickAd), wygrała przetarg Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego na przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z wykorzystaniem Funduszy Unijnych w województwie podkarpackim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Euvic Media wypromuje fundusze unijne na Podkarpaciu

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Z Funduszami Europejskimi €=mc2", a ich celem jest utrwalenie wiedzy o Funduszach Europejskich oraz przedstawienie konkretnych przykładów ich wykorzystania w regionie. Działania o charakterze regionalnym kierowane są do mieszkańców Podkarpacia oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw w regionie woj. podkarpackiego.

Euvic Media odpowiedzialne jest za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej kampanii oraz jej realizację.

Euvic Media wygrywa przetarg UM województwa podkarpackiego

Działania reklamowe obejmą tradycyjne media regionalne, w tym telewizję, radio oraz lokalną prasę, a także działania online w mediach społecznościowych, portalach informacyjnych i biznesowych.

Kampania o charakterze informacyjno-promocyjnym, realizowana będzie do listopada 2021 roku wspólnie z konsorcjum z Althermedia, która odpowiada za przygotowanie kreacji do działań reklamowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat