Euvic Media zajmie się promocją portalu dane.gov.pl

Agencja Euvic Media (d. ClickAd) wygrała przetarg Kancelarii Premiera dotyczący internetowej kampanii promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 11 konkurentów, w tym m.in. Aplan Media i Sigma Bis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

KPRM do współpracy wybrała Euvic Media, podpisując z nią półroczną umowę na kwotę 93,3 tys. zł netto (bez VAT).

Kampania prowadzona będzie wyłącznie w internecie i potrwa minimum 12 tygodni. Jej celem jest wywołanie potrzeby korzystania z otwartych danych publicznych, udostępnionych na portalu dane.gov.pl oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie otwartych danych.

Działania będą promować ponowne wykorzystywanie danych z portalu dane.gov.pl w produktach, aplikacjach i usługach, ze szczególnym uwzględnieniem danych udostępnionych lub planowanych do udostępnienia przez API. Mają też pokazać potencjalnym użytkownikom czym są i do czego służą otwarte dane, jak można je wykorzystywać, również do rozwoju własnej działalności.

Kampania będzie skierowana głównie do przedsiębiorców - aktywnych użytkowników internetu, w wieku 25-45 lat z miast, skłonnych tworzyć nowe modele biznesowe, nowe produkty, usługi i zastosowania w oparciu o otwarte dane publiczne - przede wszystkim działających w sektorze kreatywnym - zainteresowanych programowaniem i IT.

Euvic Media będzie odpowiadać m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej kampanii, opracowanie jej założeń, potem zaplanowanie i realizację, w tym zakup mediów. Kampania ma obejmować szerokie działania w internecie, w tym również media społecznościowe i wyszukiwarki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online