Event PR otwiera Outlet w Gdańsku

Agencja Event Public Relations wygrała przetarg na obsługę Fashion House Outlet Centre.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Event Public Relations wygrała przetarg na obsługę Fashion House Outlet Centre - nowego centrum outletowego, które zostanie otwarte Gdańsku (dzielnica Szadółki przy obwodnicy) w październiku br.

Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia. Obejmuje pełen serwis agencyjny w zakresie PR. Obecnie najpilniejszym zadaniem agencji jest organizacja i obsługa medialna uroczystego otwarcia. Event PR współpracował będzie blisko z agencją Ad Fabrika/FCB, obsługującą FHOC od strony reklamowej.

FHOC to pierwszy klasyczny Outlet Centre na północy Polski. Dotąd inwestor - firma The Outlet Company - uruchomiła z sukcesem podobny kompleks w Sosnowcu, a kolejny powstaje w Piasecznie k/Warszawy. W centrum, wzorem podobnych outletów funkcjonujących na zachodzie Europy, będzie można nabywać przez cały rok markowe towary w firmowych sklepach, po cenach obniżonych od 30 do 70% w stosunku do cen oferowanych w butikach w centrach miast. W pierwszej fazie zostanie otwartych do 40 indywidualnych sklepów, w których renomowani wytwórcy (np. Adidas, Nike, Levi`s) będą sprzedawać pełnowartościową elegancką odzież, kolekcje sportowe i obuwie, pochodzące z końcówek serii czy linii prototypowych. Fashion House będzie otwarty przez 7 dni w tygodniu. Klientów mają przyciągnąć nie tylko bardzo atrakcyjne ceny wysokiej jakości towarów, ale również ciekawa architektura i infrastruktura obiektu. Zaprojektowano go bowiem w formie wioski rybackiej. Na terenie centrum będą zlokalizowane kawiarnie i restauracje, zaplanowano też budowę rozległego, bezpłatnego parkingu. Klienci będą dokonywać zakupów w eleganckich sklepikach z miłym i profesjonalnym personelem, tak, aby były one prawdziwą przyjemnością - podobnie jak w sklepach na najdroższych ulicach polskich i europejskich metropolii. Firma The Outlet Company jest liderem w Polsce na rynku centrów typu "factory outlet". Oprócz trzech dotychczas budowanych centrów firma ma również dalekosiężne plany wypromowania Fashion House jako znanej i rozpoznawalnej marki w całej Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+