"Twoje zakupy, nasza pasja" w reklamach Everli (wideo)

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w telewizji, radiu, OOH i digitalu. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media. Agencja kreatywna Labcon zajęła się współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów wybranych kreacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Twoje zakupy, nasza pasja" w reklamach Everli (wideo)

Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza wybrane produkty do klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce.

Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. Platforma oferuje np. klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera - osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.

 

Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w telewizji i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej.

Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku. W listopadzie planowane jest uruchomienie nośników OOH.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"