Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza wybrane produkty do klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce.
Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. Platforma oferuje np. klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera - osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.

Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w telewizji i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej.
Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku. W listopadzie planowane jest uruchomienie nośników OOH.











