Ewa Chodakowska przez 12 lat była ambasadorką marki adidas. Współpracę zakończyła w styczniu tego roku. Oprócz swojej działalności w mediach społecznościowych, jest razem z Joanną Krupą gospodynią programu „Razem OdNowa” w TVN.
W czwartek Chodakowska poinformowała o nawiązaniu współpracy biznesowej z Grupą CCC. Ogłoszenie zbiegło się w czasie z komunikatem polskiej firmy o finiszu negocjacji z Authentic Brands Group (ABG) o pozyskanie licencji do sprzedaży kolejny marek z jej portfolio. Należą do niej m.in. Reebok, Shaquille O’Neal i David Beckham
Chodakowska łączy siły z CCC
„Na następne sezony łącze siły z Grupą CCC i Reebok GLOBAL …Nie będę jedynie twarzą marki.. nie będę jedynie prezentować najnowszych kolekcji… Będę współtworzyć kolekcje marki Reebok” - poinformowała swoich obserwatorów na Instagramie Chodakowska. “Mój gigantyczny partner - grupa CCC która jest licencjobiorcą marki Reebok - to ambitne, a przede wszystkim polskie przedsiębiorstwo, które rozwija sie w KOSMICZNYM TEMPIE!!!” - dodaje trenerka.

Marka Reebok stanowi już prawie 10 proc. sprzedaży w Grupie CCC.
- Marka Reebok została fenomenalnie przyjęta przez naszych klientów - w sierpniu br. jej udział w sprzedaży szyldu CCC stanowi już blisko 10 proc., co oznacza 5-krotny wzrost rok do roku. Marki Authentic w portfolio Grupy to nie tylko wysokie zainteresowanie klientów przekładające się na dobrą sprzedaż, ale przede wszystkim świetne marże handlowe – na produktach marek Authentic wynosi ona w szyldzie CCC 74 proc., co jest wynikiem niespotykanym – podkreśla w komunikacie prezes CCC Dariusz Miłek.











