Kampania przekonuje, że aby ćwiczyć, nie potrzeba wyjątkowego miejsca czy sprzętu, wystarczy kolekcja Adidas Women Must Haves, własne ciało i odpowiednia motywacja. W reklamach prezentowane są różne ubrania z promowanej kolekcji, m.in. biustonosze Halter z wysoko zabudowanym dekoltem i elastyczne legginsy Ultimate.
Ewa Chodakowska od kilku lat jest ambasadorką marketingową produktów Adidas. Obecna akcja to pierwsza kampania reklamowa z jej udziałem przygotowana lokalnie, tylko na polski rynek.

Działania będą realizowane m.in. w internecie (aktywności na Instagramie, reklamy w formatach takich jak carousele, cinemagrphy, instatrapy czy boomerangi), na outdoorze (citylighty) oraz w sklepach Adidas.
Kampania będzie trwać do połowy września. Za pomysł kreatywny i realizację odpowiadają agencje Isobar Polska i Hypermedia - linked by Isobar, a za zakup mediów - Carat Polska i Posterscope Polska.











