Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek w nowej kampanii adidasa

adidas rusza z kampanią pod hasłem „Reimagine Sport”. Bohaterkami akcji są Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek w nowej kampanii adidasa
Ewa Chodakowska

Nową kampanią adidas chce zwrócić uwagę, że sport ewoluował, że nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. Marka podważa wszystkie dotychczasowe stereotypy i zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.

W Polsce główną twarzą kampanii jest ambasadorka marki adidas, trenerka fitness Ewa Chodakowska. Przedstawia swoją interpretację pojęcia sportu w towarzystwie Zuzanny Boruckiej - twórczyni contentu video, Dominiki Nahajowskiej - promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek - trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów.

W kampanii „Reimagine Sport”, każda z kobiet zastanawia się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu.

- Sport nadaje rytm mojemu życiu. Z jednej strony traktuje go jak codzienną higienę ciała i umysłu, z drugiej strony postrzegam go jak najlepsze i najbardziej skuteczne narzędzie do wprowadzania zmian w moje życie. Trening na macie pomaga mi wejść ze sobą relacje, wskazuje moje silne strony i uzewnętrznia słabości, nad którymi powinnam popracować. Buduje moją samodyscyplinę, potężną siłę napędową, która pozwala mi konsekwentnej osiągać każdy cel, nie tylko na sali treningowej, ale na każdej płaszczyźnie mojego życia – mówi Ewa Chodakowska.

W kampanii promowana jest nowa kolekcja odzieży dla kobiet, która została stworzona, aby inspirować drzemiącego w każdej kobiecie sportowca, niezależnie od tego czy trenuje profesjonalnie czy tylko dla samej siebie. Nowa kolekcja zawiera produkty dostępne w szerokiej gamie rozmiarów, w tym: biustonosz Ultimate Bra wykonany z pochodzącego z recyklingu poliestru, zapewniający wysoki poziom wsparcia podczas uprawiania wszystkich rodzajów sportu; dostępne w miseczkach A-G oraz legginsy, Believe This Tights z wysoką talią oferują wsparcie i elastyczność. Posiadają krój przylegający niczym druga skóra i nie tracą swojego kształtu podczas użytkowania.; dostępne w rozmiarach od 2XS do 4X.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"