Ewa Mikołajczak: z GPD na dyrektor kreatywną w ADnova

Ewa Mikołajczak, która przez ostatnie 15 lat pracowała w agencji reklamowej GPD, przeszła do agencji marketingu zintegrowanego ADnova. Pełni w niej funkcję dyrektor kreatywnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Mikołajczak: z GPD na dyrektor kreatywną w ADnova
Ewa Mikołajczak

Ewa Mikołajczak do ADnova przeszła z agencji reklamowej GPD, w której pracowała od 2002 roku. Zaczynała tam pracę jako graphic designer, potem kolejno zajmowała stanowiska art directora, creative group head i ostatnio creative director.

Pracowała dla takich klientów jak m.in. Lubella, BP oraz Grolsh. Realizowała też kampanie dla takich marek jak Raiffeisen, Lisner, Lidl i Aviko.

W ADnowa zastąpiła Dawida Żornaczuka.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?