Do końca 2015 roku Ewa Sętowska pracowała jako account manager w dziale client service agencji Brand Support. Następnie przeszła do agencji Shake Hands, w której jako account manager kierowała zespołem obsługującym markę Tikkurila oraz samodzielnie realizowała bieżące projekty, m.in. dla marek: Tikkurila, Telepizza, Wella Professionals.
Teraz awansowała na stanowisko senior account managera. Zarazem dołączyła do zespołu obsługującego koncern FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), którego budżet agencja pozyskała w przetargu pod koniec ub.r.
Przed przyjściem do grupy Brand Support Ewa Sętowska pracowała w agencji FaceAddicted jako account manager. Wcześniej przez trzy lata pracowała w agencji ADnova, obsługując m.in. brandy Coty Polska oraz przez 4,5 roku w agencji GPD Advertising, obsługując m.in. BP Polska i Goodyear Dunlop Tires Polska. Zajmowała się również obsługą klientów z branży telekomunikacyjnej, FMCG i motoryzacyjnej. W agencji GPD Advertising brała także udział w pracach związanych z otwarciem rumuńskiego oddziału firmy w Bukareszcie.












