Współpraca ambasadorska między Ewą Wachowicz a Coca-Colą obejmuje sponsoring 4-odcinkowego, premierowego cyklu "Ewa, ugotuj nam to!", który zadebiutuje 18 kwietnia przed programem "Top Chef" w Polsacie. Kolejne odcinki cyklu pokazywane będą w prime time 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja. W "Ewa, ugotuj nam to!" gospodyni wraz z zaproszonymi gośćmi ugotuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. Gościem pierwszego odcinka będzie dziennikarka Paulina Sykut-Jeżyna.
Ponadto Coca-Cola Zero Cukru lokowana będzie w odcinkach programu "Ewa gotuje" na antenie Polsatu - 28 kwietnia, 12 maja i 26 maja.
- Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją Polsat mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków - komentuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-loteria-mundial-rosja-2018-nagrody-bilety-na-mecze-polakow-pilki-napoje ##
Uzupełnienie współpracy stanowią publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Przepisy Ewy Wachowicz trafią do mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly.
Dom mediowy MediaCom odpowiada za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCann Worldgroup zajmuje się implementacją formatów reklamowych.











