Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli

W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz, autorką programów kulinarnych. Współpraca obejmuje sponsoring cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" oraz lokowania produktu. Działania wpierane będą kampanią reklamową, którą przygotowały i realizują Mediacom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Fortis i McCann Worldgroup.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
Ewa Wachowicz

Współpraca ambasadorska między Ewą Wachowicz a Coca-Colą obejmuje sponsoring 4-odcinkowego, premierowego cyklu "Ewa, ugotuj nam to!", który zadebiutuje 18 kwietnia przed programem "Top Chef" w Polsacie. Kolejne odcinki cyklu pokazywane będą w prime time 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja. W "Ewa, ugotuj nam to!" gospodyni wraz z zaproszonymi gośćmi ugotuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. Gościem pierwszego odcinka będzie dziennikarka Paulina Sykut-Jeżyna.

Ponadto Coca-Cola Zero Cukru lokowana będzie w odcinkach programu "Ewa gotuje" na antenie Polsatu - 28 kwietnia, 12 maja i 26 maja.

- Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją Polsat mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków - komentuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-loteria-mundial-rosja-2018-nagrody-bilety-na-mecze-polakow-pilki-napoje ##

Uzupełnienie współpracy stanowią publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Przepisy Ewy Wachowicz trafią do mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly.

Dom mediowy MediaCom odpowiada za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCann Worldgroup zajmuje się implementacją formatów reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela