Ewelina Straszewicz pokieruje Mail3 w Grupie K2

Grupie K2 wprowadza ofertę email marketingową Mail3. Pokieruje nią Ewelina Straszewicz, która poprzednio pracowała w Jet.Mail.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mail3 to narzędzie do email marketingu umożliwiające m.in. targetowanie behawioralne kampanii, budowę baz danych i zarządzanie nimi oraz komunikację do baz wewnętrznych i  kampanie do baz zewnętrznych. Oferta obejmuje też rejestrację bazy danych w GIODO, doradztwo z zakresu email marketingu oraz projekty kreatywne emailingów.

Zespołem obsługującym Mail3 będzie kierować Ewelina Straszewicz (na zdjęciu).  

grafika

Poprzednio pracowała ona w Interactive Marketing Partner Polska, gdzie jako product manager odpowiadała za m.in. usługi związane z obsługą kampanii emailingowych, tworzenie mechanizmów konkursów prowadzonych z zastosowaniem systemu Jet.Mail, pośrednictwo w sprzedaży baz, konsulting oraz opiekę PR. Wcześniej była związana z Wirtualną Polską, agencją interaktywną Emarketing Experts oraz Polską Telefonią Cyfrową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji