Ewelina Wojtysiak-Sowa na czele działu obsługi klienta w Made in PR

Ewelina Wojtysiak-Sowa awansowała w agencji Made in PR  na nowo utworzone stanowisko client service director. W firmie pracuje od ubiegłego roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ewelina Wojtysiak-Sowa na czele działu obsługi klienta w Made in PR
Ewelina Wojtysiak-Sowa

Wojtysiak-Sowa odpowiada na nowym stanowisku za proces pozyskiwania nowych klientów, koordynację współpracy w ramach międzynarodowych projektów oraz rozwój standardów jakości obsługi klienta. Dodatkowo kieruje zespołem pracującym dla klientów korporacyjnych, zajmując się rozwojem strategicznych przedsięwzięć komunikacyjnych.

Do zespołu Made in PR  dołączyła w 2018 r. Wcześniej była dyrektorem strategicznym w JBcomm. Wcześniej pracowała w agencjach Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies, a karierę rozpoczynała w agencji eventowej.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"