„Existence” stał się dwumiesięcznikiem

Luksusowy magazyn „Existence” (Ginza Media Group) od najnowszego numeru, który ukazał się 5 marca br., zmienił cykl wydawniczy na dwumiesięczny.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

„Existence”, który zadebiutował na rynku pod koniec marca ub.r., dotychczas był kwartalnikiem. Wraz z ze zmianą częstotliwości tytuł zwiększył nakład z 12 tys. do 20 tys. egz. i staniał, bo kosztuje obecnie 12 zł (wcześniej 15 zł). Bez zmian pozostała jego objętość (160 stron). Wydawca przewiduje, że nakład magazynu nadal będzie rosnąć.

Wprowadzono też zmiany w formule okładek „Existence, na których widnieją teraz zdjęcia bohaterów wywiadów drukowanych w magazynie. Wcześniej były na nich prace osób biorących udział w organizowanym przez Ginza Media Group konkursie „Art of Existence” – teraz są one publikowane wewnątrz pisma.

1 marca br. ruszyła kampania reklamowa tytułu, która w komunikacji podkreśla, że jest on podzielony na dwie części dotyczące dwóch filozofii życia. Akcja realizowana jest na billboardach w Warszawie oraz w salonach prasowych sieci Empik, Relay i InMedio w całym kraju. Kreację przygotował dyrektor artystyczny Ginza Media Group Igor Żakowski, a media zaplanowało wydawnictwo we własnym zakresie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek