Experian Hitwise: Google w górę, tracą Yahoo, Bing i Ask

Google miało w grudniu ubiegłego roku 72,25 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,68 pkt. proc. w porównaniu z listopadem - wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: Yahoo Search (14,83 proc. udziału w rynku), Bing.com (8,92 proc.) oraz Ask.com (2,54 proc.).

W porównaniu z listopadem wszystkie oprócz Google wyszukiwarki odnotowały spadek udziału w rynku - Yahoo Search o 0,56, Bing.com o 0,42, a Ask.com o 0,11 pkt. proc.

Z kolei pozostałe 66 monitorowanych przez Experian Hitwise wyszukiwarek miało w grudniu 2009 roku łącznie tylko 1,48 proc. udziału na amerykańskim rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele