„Experience the Music” w kampanii MTVNHD (wideo)

W internecie rusza globalna kampania reklamowa kanału MTVNHD. Akcję – przebiegającą pod hasłem „Experience the Music” – przygotowała polska agencja interaktywna K2 Internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania reklamowa MTVNHD podkreśla wysoką jakość doznań muzycznych, jaką oferuje ten kanał. Centralnym elementem akcji jest strona experience.mtvnhd.com, na której każdy użytkownik może dodać swoje zdjęcie – za pomocą Facebook Connect, kamery internetowej lub wgrywając je bezpośrednio z dysku – i zostać głównym bohaterem jednego z pięciu filmów. Materiały wideo oddają klimat różnych gatunków muzycznych: hip-hopu, indie rocka, popu, muzyki klubowej i metalu.

Kampania – zaplanowana do 13 lutego – jest prowadzona w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii, Belgii i Australii. Akcję przygotowała agencja K2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela