„Extra apetyt na życie” reklamuje zmienioną Jogobellę (wideo)

W telewizji, prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki Jogobella (Zott Polska). Akcję przygotowały agencja Pahnke Markenmacherei i dom mediowy Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Jogobelli pokazuje rodzinę, która dzięki jogurtom tej marki może cieszyć się każdego dnia dodatkową energią, siłą i radością. Akcja wspiera relaunch tych produktów - dostępnych teraz w nowych opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną, która ma podkreślać ich owocowość i naturalność oraz nowoczesny charakter.

Działania obejmują telewizję, prasę (m.in. specjalny dział „Ekstra dla Rodziny” z radami dla rodziców - w internetowej i papierowej wersji dodatku „Co jest Grane” do „Gazety Wyborczej”) oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja reklamowa Pahnke Markenmacherei, a za strategię działań mediowych i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+