Fabrice Otaño chief intelligence officerem w Carat

Fabrice Otaño objął nowo utworzone stanowisko global chief intelligence officera w sieci domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network). Ostatnio pracował w AccorHotels jako senior vice president i chief data officer.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Fabrice Otaño na stanowisku tym będzie zarządzać platformą M1 oraz zespołem ponad 4,5 tys. specjalistów ds. danych, technologii i analiz.

Otaño będzie raportować do Christine Removille, globalnej szefowej Carat.

- Sztuczna inteligencja i automatyzacja w połączeniu z ludzką kreatywnością i głębszym zrozumieniem ludzi, przekształcają nasz zawód. Zmierzamy do następnego pokolenia w reklamie. Fabrice jest doskonałym dodatkiem do naszego globalnego zespołu kierowniczego Carat i będzie współpracować z talentami z całej sieci Dentsu Aegis, aby rozwijać usługi, które przekształcają dane konsumenckie i marketingowe w spostrzeżenia, które napędzają wyniki biznesowe - powiedziała Removille.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów