Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense przygotują kampanię antyalkoholową

Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu wygrały firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby tej kampanii agencja Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się strategią, kreacją, produkcją ATL i BTL, działaniami z zakresu public relations oraz współpracą z agencją Promotor United Entertainment przy organizacji eventów. Natomiast dom mediowy Mediasense odpowiada za planowanie i zakup mediów. Pierwszy etap prac nad akcją to szeroko zakrojone badania jakościowe i ilościowe na temat problemu nietrzeźwych kierowców, które realizuje TNS OBOP. Kampania w mediach rozpocznie się w czerwcu br. Projekt finansowany jest z pożyczki Banku Światowego. Przypomnijmy, że inną tegoroczną kampanię Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – promującą zapinanie pasów przez kierowców i pasażerów samochodów – przygotuje konsorcjum złożone z firm BBDO Warszawa, ARS Communication, Media Direction, PBS DGA i Proximity (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele