Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce

Instytut Książki sfinalizował przetarg na realizację w tym roku kampanii promującej czytelnictwo w Polsce. Do współpracy wybrał Fabrykę Komunikacji Społecznej, o zlecenie starały się też cztery inne agencje.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferta Fabryki Komunikacji Społecznej była wyceniona na 3,19 mln zł.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w tym roku, będącej kontynuacją kampanii pn. „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017-2020, skierowanej do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci, promującej czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategicznej, planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych, zaangażowanie ambasadora kampanii i influencerów, prace copywriterskie, zakup czasu antenowego, realizację eventów, wynajem nośników reklamowych, płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych, działania public relations i obsługę, organizację konkursu dla bibliotek.

Kampania ma być realizowana od momentu podpisania umowy do 15 grudnia br., z tym że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane najpóźniej do 30 listopada br.

W ub.r. realizacją kampanii promującej czytelnictwo zajmowały się agencje Media Group i Bringmore Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"