Fabryka Marketingu zajmie się kampaniami resortu rolnictwa w internecie

Agencja Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na realizację jego kampanii w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Marketingu zajmie się kampaniami resortu rolnictwa w internecie

Złożono w nim 9 ofert. Współpracą z resortem zainteresowane były: Cityboard Media, Fabryka Marketingu, 38PR&Content Communication, Advalue, Agencja reklamowa dsk , Bringmore Advertising, Remarkable Ones, Aplan Media oraz konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej z Euvic Media.

Resort rolnictwa do współpracy wybrał Fabrykę Marketingu.

Agencja ta będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie kampanii, kreację i przygotowanie formatów reklamowych, realizację kampanii, monitoring i analizę prowadzonych działań komunikacyjnych oraz doradztwo.

Umowa zostanie zawarta na rok. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,34 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów