"Face for Fashion" - konkurs na twarz marki Diverse

Pod hasłem "Face for Fashion" rozpoczął się konkurs na twarz marki Diverse. Za kreację i realizację akcji promocyjnej odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing.

km
km
Udostępnij artykuł:

Główną nagrodą w konkursie jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej dla marki Diverse oraz dodatkowo zakupy na kwotę 2000 zł i 1000 zł.

Aby wziąć udział w konkursie, należy założyć profil z trzema zdjęciami na stronie konkursowej (http://f4f.diversesystem.com/), następnie poinformować swoich przyjaciół i wypromować swój profil. Spośród nadesłanych zdjęć jury wybierze 12 finalistów (6 kobiet i 6 mężczyzn), którzy otrzymają zaproszenie na sesję w centrali marki Diverse.

Od 24 października do 14 listopada internauci będą mogli głosować na zdjęcia finalistów umieszczone na stronie konkursowej. Dwie osoby (kobieta i mężczyzna), które zdobędą największą ilość głosów, zostaną twarzą marki Diverse i wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.

grafika

Komunikacja konkursu obejmuje stronę konkursową, kampanię internetową (w tym spot emitowany w sieci) oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela