Przedstawiciele Grupy ARBOinteractive zapewniają, że na wprowadzenie Facebook Deals do Polski żadnego wpływu nie ma ogłoszone właśnie przez Facebook wstrzymanie usługi Deals (więcej na ten temat). Globalne kierownictwo portalu zdecydowało się bowiem zamknąć usługę Daily Deals, która oparta była na zasadach znanych z serwisów grupowych: z danej oferty można było skorzystać z dużą zniżką, jeśli w ciągu dnia lub dwóch jej wykupienie zadeklarowało odpowiednio dużo użytkowników.
Natomiast w dalszym ciągu będzie rozwijana usługa Check-In Deals, w ramach której użytkownicy Facebooka mogą przy użyciu telefonu komórkowego „meldować się” w określonym lokalu, po czym na ekranie wyświetlają się informacje o dostępnych w nim promocjach. A właśnie na takim mechanizmie oparta jest oferta Facebook Deals, którą na polski rynek wprowadzi w najbliższym czasie Grupa ARBOinteractive (szczegóły tej usługi).

- Planujemy uruchomić Facebook Deals pod koniec września albo na początku października - mówi Paweł Karaś, szef zespołu Facebook NOW w ARBOinteractive. - Rezygnacja Facebooka z Daily Deals w USA nie ma w tym kontekście żadnego znaczenia - dodaje.











