Facebook: ponad 2,5 mln aktywnych reklamodawców, 8 mld wyświetleń wideo dziennie

Przy okazji publikacji wyników finansowych za ostatni kwartał, Facebook ujawnił kilka aktualnych statystyk dotyczących swoich produktów i usług.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mark Zuckerberg, szef Facebooka, poinformował, że obecnie na stronach portalu społecznościowego aktywnie promuje się ponad 2,5 miliona reklamodawców, a tylko we wrześniu br. materiały wideo opublikowało ponad 1,5 miliona małych i średnich firm.

Z grup na Facebooku korzysta każdego miesiąca ponad 925 milionów użytkowników. Codziennie klipy wideo w serwisie odtwarzane są ponad 8 miliardów razy, a ponad pół miliarda członków portalu ogląda tego typu treści każdego dnia.

Należący do Facebooka Instagram ma już 400 milionów użytkowników miesięcznie, a codziennie udostępnianych jest ponad 80 milionów zdjęć.

Do granicy 1 miliarda użytkowników miesięcznie zbliża się WhatsApp, a ponad 700 milionów ma Messenger, za pośrednictwem którego co miesiąc wysyłanych jest ponad 9,5 miliarda zdjęć.

Z kolei w ramach projektu Internet.org podstawowe, darmowe usługi internetowe są dostarczane w 29 krajach. Dzięki inicjatywie do grona internautów dołączyło ponad 15 milionów nowych użytkowników, z czego ok. 1 milion w Indiach.

grafika

Facebook zanotował w III kwartale br. 4,5 miliarda dolarów przychodu i 896 milionów dolarów zysku netto. Na koniec września br. społecznościowy portal miał 1,55 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,39 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 727 mln tylko w ten sposób. Ponadto liczba osób codzienne odwiedzających serwis przekroczyła próg 1 miliarda.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii