Magazyn „Grow” jest rozprowadzany za darmo, Facebook rozsyła go wybranym osobom w ramach swoich działań marketingowych. Wydawnictwo jest także dostępne na niektórych lotniskach oraz w wyższych klasach podróżnych w pociągach w zachodniej i północnej Europie.
Na zawartość „Grow” składają się teksty pisane przez copywriterów zaangażowanych przez Facebook, a redakcją magazynu zajmują się pracownicy marketingu serwisu. Według zapowiedzi przygotowane w ten sposób artykuły kierowane do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii mają ich informować o ciekawych trendach i inspirować do działania. Na okładce pierwszego numeru „Grow” znalazło się zdjęcie Oscara Olssona, dyrektora kreatywnego w firmie H&M.
Facebook wyjaśnia na swojej stronie internetowej, że „Grow” ma być elementem wspierającym cykl ekskluzywnych spotkań, podczas których zaproszeni przez firmę biznesmeni będą mogli wymieniać pomiędzy sobą poglądy, pomysły i idee. Takie spotkania są planowane w br. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i w Szwecji.

W pierwszym kwartale br. Facebook miał 2,2 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca i 1,45 mld w skali dnia. Firma zanotowała 11,97 mld dolarów wpływów (wobec 8,03 mld dolarów rok wcześniej) i 4,99 mld dolarów zysku netto (w I kwartale ub.r. było to 3,06 mld dolarów).











