Facebook udostępnia Creative Hub do tworzenia ciekawszych reklam mobilnych

Facebook wprowadzi nową platformę internetową Creative Hub, która ma pomóc agencjom i markom tworzenie bardziej kreatywnych reklam na urządzenia mobilne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Facebook udostępnia Creative Hub do tworzenia ciekawszych reklam mobilnych

Creative Hub zacznie działać na Facebooku prawdopodobnie dzisiaj, we wtorek. Start platformy zostanie ogłoszony podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions 2016, który od soboty trwa we Francji.

Nowy interfejs umożliwi przeglądanie i testowanie szerokiego zakresu nowych formatów reklamowych dedykowanych reklamom na urządzenia mobilne, do zastosowania zarówno na Facebooku jak i na Instagramie. Creative Hub ma zawierać też dostęp do najlepszych case study reklamowych oraz porady dotyczące efektywnego projektowania reklam na urządzenia mobilne. Umożliwi też tworzenie i testowanie reklam na telefony komórkowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-dopuszcza-wiecej-tekstu-w-reklamach-dobry-ruch-dla-precyzyjnej-komunikacji ##

Mark D’Arcy, chief creative officer Facebooka, powiedział, że Creative Hub ma być manifestem wobec ogromnego wzrostu popularności internetu mobilnego. Podkreślił, że to właśnie kreatywność pozwala dotrzeć z przekazem do coraz większej liczby osób korzystających z telefonów komórkowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii