Zapowiadając modyfikacje, Facebook zapewnił, że zostały one dokonane w odpowiedzi na sugestie ze strony użytkowników.
Najważniejsza zmiana to eksponowanie w news feedzie właścicieli konkretnych kont wpisów pochodzących od ich znajomych. Max Eulenstein i Lauren Scissors z Facebooka tłumaczą w komunikacie, że teraz na czele tablicy będą się pojawiały w większej niż wcześniej liczbie posty, zdjęcia oraz filmy pochodzące od użytkowników zapisanych na liście znajomych. Na nieco niższych pozycjach mają się znaleźć treści pochodzące ze stron i z innych źródeł.

Facebook zaznacza przy tym, że będzie unikał sytuacji, w której użytkownik zostanie zalany mało znaczącymi powiadomieniami od znajomych na temat dokonanych przez nich polubień stron czy pozostawionych komentarzy.
Serwis zapewnia też, że dobór treści pojawiających się w news feedzie właściciela konta będzie w dużym stopniu zależny od jego poczynań na platformie. W praktyce oznacza to, że na podstawie analizy kliknięć, polubień czy komentarzy użytkownika będą filtrowane treści zamieszczane na jego tablicy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-bednarski-zaczyna-zarzadzac-facebookiem-w-europie-srodkowo-wschodniej ##
Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec grudnia 2014 r. wynosiła 1,39 miliarda (więcej na ten temat).











