Facebook zmienia news feed, chce spopularyzować wideo na żywo

Facebook zapowiedział zmiany w algorytmie news feeda użytkowników. Na preferowanych pozycjach pojawią się treści wideo nadawane na żywo. - Użytkownicy spędzają trzykrotnie więcej czasu przy treściach live w porównaniu z nagranymi filmami - argumentuje Facebook.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook zmienia news feed, chce spopularyzować wideo na żywo

Zapowiedź zmiany w sposobie wyświetlania treści użytkownikom Facebook zapowiedział na swoim firmowym blogu. Portal ujawnia, że niedługo w news feedzie na czołowych miejscach pojawią się treści pochodzące z platformy Live Video, którą serwis udostępnił szeroko pod koniec stycznia br.

W komunikacie podkreślono, że transmisje wideo prowadzone na żywo będą pokazywane użytkownikom na szczycie Aktualności tylko do momentu, gdy będzie trwał przekaz „live” - po tym czasie treści spadną na dalsze miejsca w news feedzie podobnie jak inne pliki filmowe.

Tłumacząc wprowadzane zmiany, Facebook nie ukrywa, że chodzi o wykorzystanie zaangażowania użytkowników w streaming wideo. - Użytkownicy spędzają trzykrotnie więcej czasu przy treściach live w porównaniu z nagranymi filmami - argumentuje portal.

Na koniec 2015 r. Facebook miał 1,59 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,44 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 823 mln tylko w ten sposób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"