Facebook zrobi reality show z Cristiano Ronaldo

Facebook przygotowuje reality show z Cristiano Ronaldo. Seria trafi na platformę Facebook Watch.

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:

Jak na razie nie wiadomo zbyt wiele na temat szczegółów umowy. Cristiano Ronaldo ma dostać 10 milionów dolarów za udział w projekcie. Seria ma liczyć 13 odcinków.

Za produkcję serii odpowiadają firmy Matador Content oraz Religion of Sports.

Jeśli umowa faktyczne dojdzie do skutku, będzie to największa inwestycja Facebooka w platformę Facebook Watch.

Reality-show z udziałem Cristiano Ronaldo ma być podobny do programu "Tom vs Time", który pokazuje gwiazdę futbolu amerykańskiego Toma Brady’ego zarówno na boisku, jak i poza nim. Produkcja zadebiutowała w serwisie Facebook Watch w styczniu br., liczy sześć odcinków.

Facebook wyda miliard dolarów na ekskluzywne treści wideo

Platforma Watch została uruchomiona przez Facebook w sierpniu ub.r. Znajdują się na niej oryginalne treści wideo przygotowane specjalnie dla Facebooka przez zewnętrznych wydawców i producentów. W ofercie Watch są materiały pochodzące m.in. od National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera.

Na razie z Watch korzystać można w USA.

Cristiano Ronaldo jest najpopularniejszym sportowcem na Facebooku. Portugalski piłkarz Realu Madryt (jeszcze) ma ponad 120 milionów fanów na całym świecie.

W pierwszym kwartale br. Facebook miał 2,2 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca i 1,45 mld w skali dnia. Firma zanotowała 11,97 mld dolarów wpływów (wobec 8,03 mld dolarów rok wcześniej) i 4,99 mld dolarów zysku netto (w I kwartale ub.r. było to 3,06 mld dolarów).

pp / megafon
Autor artykułu:
pp / megafon
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?