Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), czyli sprzedaż w samych kioskach i salonikach prasowych tej gazety w maju 2013 roku wyniosła 333 804 egz. W porównaniu do maja 2012 roku zmniejszyła się ona o 12,24 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się aż 98,82 proc. sprzedawanego nakładu tego dziennika.
Drugie miejsce zajął „Super Express” ze średnim wynikiem na poziomie 156 325 egz., notując największy wzrost w zestawieniu wynoszący 1,46 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych wyniosła 135 009 egz., po spadku o 10,15 proc.
W analizowanym okresie sprzedaż kioskowa „Super Expressu” stanowiła 99,47 proc. sprzedaży ogółem tego pisma (największy udział w zestawieniu), z kolei udział „Gazety Wyborczej” w tym kanale dystrybucji wyniósł 66,27 proc.

Piąte miejsce zajęła „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). Jej średnia sprzedaż w kioskach w maju 2013 roku wynosiła 25 765 egz. i stanowiła 98,18 proc. sprzedaży ogółem tego tytułu. Gazeta ta miała w tej kategorii wyższy wynik niż „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) oraz „Rzeczpospolita” (Gremi Media).
Z kolei oczko niżej uplasowała się „Rzeczpospolita”. Jej sprzedaż w kioskach wyniosła 12 107 egz., co oznacza 18,35 proc. udziału w sprzedaży ogółem. W ciągu roku tytuł ten w tej kategorii zanotował największy spadek w rankingu, wynoszący 30,16 proc. Dziennik ten pochwalić się może największym udziałem prenumeraty w sprzedaży ogółem - wyniósł on 67,58 proc.
Natomiast „Dziennik Gazeta Prawna” w analizowanym okresie notował średnią sprzedaż egzemplarzową wydań drukowanych na poziomie 11 552 egz., co stanowiło 22,99 proc. sprzedaży ogółem. W ciągu roku w tym kanale dystrybucji „DGP” zanotowała spadek o 14,02 proc.












