Sprzedaż gazet codziennych w styczniu spadła o 6,9 proc., a w lutym - o 10,7 proc. - tak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przekazanych wczoraj Wirtualnemedia.pl.
Średnia dzienna sprzedaż "Faktu" wydawanego przez Axela Springera wzrosła w styczniu 2006 roku o 3,7 proc. (rok do roku) do 511.927 sztuk, a w lutym o 1,6 proc do 538.048 egzemplarzy, podczas gdy średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła w styczniu 2006 roku o 12,9 proc. (385.353 egzemplarzy) , a w lutym o 1,9 proc (415.319 egzemplarzy).
"Super Express" zanotował w styczniu spadek o 6,65 proc. wobec stycznia 2005 roku, do 204.362 sztuk, a w lutym jego średnia dzienna sprzedaż zmniejszyła się wobec analogicznego miesiąca 2005 roku o blisko 1,5 proc., do 213.951 egzemplarzy.
Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" skurczyła się w styczniu 2006 roku do 178.008 egzemplarzy, czyli o 1,85 proc., a w lutym spadła o 1,55 proc. do 175.337 sztuk.

Warto zwrócić uwagę na spadek sprzedaży "Gazety Prawnej" i "Trybuny". Swoje wyniki poprawia "Przegląd Sportowy" i "Puls Biznesu".
luty20062005Fakt538048529501Gazeta Wyborcza415319423534Super Express213951217333Rzeczpospolita175337178106Nowy Dzień155116-Gazeta Prawna9220796977Przegląd Sportowy6857865673Puls Biznesu2590322589Trybuna2027022743Sport952910290Parkiet829510964
sprzedaż styczeń20062005Fakt511927493460Gazeta Wyborcza385353442427Super Express204362218927Rzeczpospolita178008181365Nowy Dzień155119-Gazeta Prawna103131106668Przegląd Sportowy6911568103Puls Biznesu2609822748Trybuna1998922448Parkiet1059610235Sport939510490











