Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu

Agencja Brand Kolektyw rozpoczyna współpracę z Faktorią Win, marką z portfolio grupy Eurocash.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu

W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacji na rok 2024 i od lutego odpowiada za jej wdrożenie. Działania uwzględniają m.in.: komunikację social media w oparciu o wypracowaną linię, aktywacje konsumenckie, współprace ambasadorskie oraz sesje zdjęciowe i nagraniowe.

W ramach przetargu powstała platforma komunikacyjna pod hasłem “Zgrana para, od wina i gara!”. W rolach ambasadorów kampanii pojawiają się: ekspertka i edukatorka winna Monika Gruszfeld (@thestol.pl na Instagramie) oraz szef kuchni Marcin Popielarz (@popek_52 na Instagramie). Zgrana para odpowiedzialna jest za inspirowanie użytkowników, ich edukację i przybliżenie tematyki wine-pairingowej. 

Agencja Brand Kolektyw pracuje dla takich klientów, jak: Komputronik, PayU, MultiSport Polska, Bonne Maman, ANDROS Polska czy sery Turek. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów