Średnia widownia pierwszych czterech odcinków nowego reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 17 do 20 stycznia 2022 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,17 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 8,23 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 17 stycznia. Śledziło ją średnio 1,46 mln osób.

„Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie bierze udział kilkanaście osób, którzy na co dzień żyją w dużych miastach. Uczestnicy zamieszkują w gospodarstwie rolnym. Są odizolowani od świata zewnętrznego, ich celem jest wchodzenie pomiędzy sobą w relacje oraz związki, branie udziału w zadaniach sprawnościowych, a także zajmowanie się pracami w gospodarstwie rolnym. Ich pobyt na każdym kroku rejestrowany jest przez kamery i mikrofony.
Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska. Roboczo projekt nazywał się „Życie na wsi”.
Zdjęcia do pierwszej polskiej edycji programu realizowane były wczesną jesienią br. na terenie Puszczy Noteckiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-juror-krzysztof-cugowski-gromee-odchodzi,7170048958588545a ##











