W Feardemic’s TikTok Dungeon gracz musi dotykać ekranu, aby zadać obrażenia potworom. - Ilekroć jego zdjęcie profilowe pojawi się na ekranie, oznacza to, że zdobyto doświadczenie, które jest niezbędne do zdobywania kolejnych poziomów. Tablica najlepszych wyników jest aktualizowana automatycznie po pokonaniu 10 potworów - czytamy w opisie gry.
Obecnie Tiktok Dungeon jest darmowy, jednak firma eksperymentuje z różnymi sposobami zarabiania na grze.
Jakie wyniki w dniu premiery?
TikTok Dungeon miał premierę w środę, 11 stycznia 2023 roku. W ciągu pierwszych 20 godzin gra zdobyła ponad 38 tys. unikalnych użytkowników, generując przy tym 5,2 mln polubień i notując w peaku ponad 900 osób grających jednocześnie w grę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/silent-hill-2-remake-trailer-premiera-cena-piotr-babieno,7169753293006977a ##

Feardemic w przyszłości planuje wypuścić na TikToka kolejne gry, ale na chwilę obecną spółka nie zdradza szczegółów na ten temat.
- Chcemy jak najlepiej wykorzystywać nowe platformy, stąd pomysł stworzenia gry na TikToka, która, zwłaszcza wśród najmłodszych odbiorców, jest jedną z najpopularniejszych platform. Chcieliśmy być prekursorem w tej dziedzinie i jako jedni z pierwszych w Polsce wypuściliśmy całkowicie TikTokową grę. Naszym celem jest, by jak najlepiej wykorzystywać nowe narzędzia i dostosowywać się do zmieniających się trendów w grach z gatunku horror. Chcemy w najbliższych miesiącach stworzyć więcej gier i interaktywnych doświadczeń na TikToku - komentuje Scott Millard, prezes Feardemic.











