Feniks powraca

Po kilku tygodniach przerwy Okocim Palone ponownie wkracza na ekrany telewizyjne.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Początkowo w stacjach tematycznych (Discovery, Polsat Sport, TVN 24 i TVN Turbo), a od 25 lipca w ogólnopolskich (TVP1, TVP2, POLSAT i TVN) emitowany będzie spot reklamowy, znany i zapamiętany z wiosennej kampanii.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest Saatchi&Saatchi, a zakupem mediów zajął się Initiative Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?