Ferrero rewiduje medialne zobowiązania w Europie

Włoski producent słodyczy rozpoczął przegląd swoich europejskich zobowiązań medialnych. Wartość medialnego budżetu Ferrero w Europie szacuje się na około 285 milionów euro.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma, znana z takich marek jak Nutella, Ferrero Rocher, Raffaello czy Kinder Bueno, skontaktowała się już z obecnie obsługującymi ją domami mediowymi ZenithOptimedia, MEC i Aegis Media. Najprawdopodobniej będzie chciała przekazać budżet jednej agencji.

Przegląd obejmuje Włochy, Hiszpanię, Portugalię, Francję, Belgię, Holandię, Turcję i Grecję.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu