Agencja zajmuje się całościową obsługą kanałów social media tego brandu, w tym m.in. odpowiada za organizację profesjonalnych sesji zdjęciowych.
Artegence obsługuje markę Ferrero Rocher od 2021 roku, w zakresie social mediów. Agencja odpowiada za strategię i bieżącą moderację, ale również za realizację kontentu, w tym m.in. organizację i realizację sesji zdjęciowych z pralinkami w roli głównej. Obecnie umowa została przedłużona o kolejny rok.
Ferrero Rocher na dłużej z Artegence
W najbliższym czasie komunikacja marki w social mediach skoncentruje się wokół klimatu Świąt Bożego Narodzenia, a jej celem jest zachęcenie odbiorców do zakupu pralin premium.

W gronie klientów Artegence znalazły się wcześniej m.in. następujące marki: Alior Bank, Agora, ALAB laboratoria, Bank Pekao S.A., Credit Agricole Bank Polska, Empik, Expander, ETX Capital czy Grupa Żywiec.
W marcu podawaliśmy, że Łukasz Zarębski objął nowo utworzoną funkcję director operations w agencji reklamowej Artegence.











