Inside Seaside to dwudniowy festiwal, organizowany przez Agencję Live oraz Radio 357. Według najnowszych założeń - na uczestników czekać ma nie tylko muzyka, ale także dobra rozmowa. Dlatego rozgłośnia organizuje i ogłasza kolejny punkt programu: cykl rozmów publicystycznych w swojej Strefie Rozmów.
Wśród gospodarzy takich rozmów będą Kuba Strzyczkowski, Marek Niedźwiecki, Anna Dudzińska, Michał Olszański, Tomasz Gorazdowski, Agnieszka Szwajgier, Marcin Łukawski i Michał Żakowski. Natomiast wśród gości m.in. kompozytor Zbigniew Preisner, dziennikarz prasowy, reportażysta i korespondent wojenny Paweł Reszka, korespondent sejmowy TVN24 Radomir Wit, czy dziennikarz naukowy Tomasz Rożek.
Kiedy festiwal? Jaka cena biletów?
Listopadowy Inside Seaside (odbywać się będzie w dniach 11 – 12 listopada) to pierwszy festiwal indoorowy w Polsce. - Wstrzeliliśmy się w niszę, bo jesienią nie odbywają się już tego typu imprezy. Dzięki zamkniętej przestrzeni nie trzeba będzie przejmować się warunkami pogodowymi - tłumaczył w rozmowie z nami Tomasz Brzeziński z Radia 357. Festiwal organizują agencja eventowa Live (w ich portfolio m.in. Żywiec Męskie Granie, T-Mobile Electronic Beats, Mata Tour, SBM Festiwal, Fryderyki, Zalewski MTV Unplugged czy Wodecki Twist) oraz Radio 357. Współorganizatorem imprezy jest miasto Gdańsk, a partnerami - AmberExpo i Eventim.

Bilety dla patronów Radia 357 będą tańsze. Za dwudniowy karnet trzeba zapłacić 449 zł (dla patronów - 357 zł), a za jednodniowy bilet - 299 zł (dla patronów - 249 zł). W sprzedaży są też bilety VIP, które za jeden dzień kosztują 899 zł, a za dwa dni - 1599 zł. Posiadacze tych najdroższych wejściówek w pakiecie mają zapewnioną nielimitowaną ofertę open baru (napoje, piwo, wino, alkohole mocne) oraz specjalne menu festiwalowe przygotowane przez szefa kuchni (bufet zimny, ciepły i słodki) w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni VIP z restauracją i barem na pierwszym piętrze AmberExpo.
Spółka zarządzająca internetowym Radiem 357 w ub.r. zwiększyła przychody o 27 proc. do 13,3 mln zł, więcej zarobiła zarówno z wpłat od słuchaczy, jak i reklam. Jej zysk netto, który zmalał z 508,5 do 455,7 tys. zł, w całości zasilił kapitał zapasowy.











