FFC rozszerza współpracę z Play

FFCreation przejęła stałą obsługę opracowanej - według projektugraficznego K2 - strony Playmobile.pl. Jest to element rozszerzeniawspółpracy z operatorem komórkowym Play.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowa współpraca obejmowała realizacje projektowinteraktywnych na czele z kreacją obecności marki Play w wirtualnejrzeczywistości Second Life.

FFCreation stale realizuje kampanie internetowe dla Play.Adaptuje on-line kolejno wszystkie off-linowe kampanie operatora,dostosowując do potrzeb i możliwości Internetu ATL-owe reklamywszystkich ofert promocyjnych Play.

W najbliższym czasie planowany jest start wyspy Play w SecondLife. FFC jest odpowiedzialny za stworzenie kompletnej wyspy wraz zcałą infrastrukturą. W zamierzeniu będą się tam odbywać konferencjeprasowe Play, konkursy, premiery filmów reklamowych i wiele innychatrakcji - zamiarem jest budowanie społeczności, centrumwirtualnego życia wokół Play.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele