Fiat i Chrysler ze wspólnym logo

Fiat i Chrysler wprowadzają wspólne logo. Twórcą nowej identyfikacji wizualnej obu firm jest studio projektowe RobilantAssociati.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Fiat i Chrysler ze wspólnym logo

Wprowadzenie nowego logotypu ma związek z ostatecznym przejęciem przez Grupę Fiat pozostałych udziałów Chryslera (pisaliśmy o tym tu).

Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie Fiata, nowe logo odzwierciedla cechy, z którymi firma chce być kojarzona. - Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju - opisuje koncern.

Nowe logo zacznie być używane jeszcze przed ostateczną reorganizacją firmy. Nie podano jednak, kiedy konkretnie to nastąpi.

Twórcą nowego logotypu jest studio projektowe RobilantAssociati.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele