Fibaro reklamuje smart home hasłem „Twój dom, Twoja wyobraźnia”

Pod hasłem „Twój dom, Twoja wyobraźnia” wystartowała kampania reklamowa producenta rozwiązań do zarządzania inteligentnym domem Fibaro. Akcję przygotowały agencja OMI Media House i dom mediowy Value Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fibaro reklamuje smart home hasłem „Twój dom, Twoja wyobraźnia”

Kampania ma zbudować świadomość rozwiązań inteligentnego domu oraz wskazać potrzeby, jakie może zaspokajać. W ramach akcji przygotowano trzy 30-sekundowe spoty, które zostaną wyemitowane na przełomie listopada i grudnia. Pokazują one zalety reklamowanych rozwiązań, jak bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Akcja będzie realizowana głównie w telewizji (pakiety tematyczne TVN oraz Polsatu) oraz w internecie (SEM, programmatic, reklamy na Facebooku w formatach: text, display, video, mailing, rich media, lead-ads). Kampania w internecie skierowana jest do użytkownika końcowego oraz instalatorów rozwiązań smart home.

Za koncepcję kreatywną i produkcję spotów odpowiada agencja OMI Media House. Dom mediowy Value Media jest odpowiedzialny za planowanie oraz zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji