Filip Barański i zarząd Kerris Krreacja łączą się w kolektyw Pragmatycy

Rusza nowy kolektyw specjalistów od reklamy Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd Kerris Krreacja - Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. W ramach inicjatywy obsługiwani są tacy klienci jak Sandoz, Tołpa, Max Factor.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Filip Barański i zarząd Kerris Krreacja łączą się w kolektyw Pragmatycy

"Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele" - czytamy w materiałach prasowych.

- Razem z Filipem dzielimy te same wartości przy tworzeniu reklam. Nasza strategia Performance meets creativity znajduje odbicie również w pracach Filipa. Dzięki doświadczeniu zdobywanym lata w takich firmach jak Kompania Piwowarska, Pepsico, Amazon, Filip wnosi do współpracy nie tylko świetny digital, ale to, czego brakuje najlepszym agencjom - perspektywę kliencką - mówi Ignacy Bochiński z Kerris.

Pragmatycy nie mają sformalizowanej struktury. Jest to strategiczna współpraca na ustalonych warunkach między Filipem Barańskim, a agencją Kerris, stąd w skład zespołu wchodzi cała struktura agencji (ponad 50 osób).

Kolektyw oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu reklamy: od kreacji po egzekucję we wszystkich kanałach (print, digital, tv, radio). Realizację projektów wspiera operacyjnie zespół Kerris.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kerris-group-marka-jan-niezbedny ##

Filip Barański poprzednio w PepsiCo

Filip Barański ma 18-letnie doświadczenie w branży, zdobywane zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. W ostatnim czasie związany z PepsiCo, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek, od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG i takich markach jak Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.

- Zarówno ja, jak i Kerris posiadamy rodowód digitalowy, a przede wszystkim rozumiemy, że nawet najbardziej efektowne kreacje muszą być efektywne biznesowo. Kerris ze swoimi przemyślanymi kreacjami i doskonałą egzekucją kampanii digital, stanowi świetne uzupełnienie moich kompetencji - mówi Filip Barański.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maciej-makowski-managing-partner-kerris ##

Na czele Kerris Krreacja stoją: Ignacy Bochiński, partner Kerris, związany z agencja od ponad 8 lat oraz Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dyrektorzy kreatywni i wspólnicy w Kerris. Przed dołączeniem do zespołu agencji, współtworzyli dział kreacji w VMLY&R.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele