Filip Hołowczyc za Karola Suchenka w biurze reklamy o2

Filip Hołowczyc objął funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej i performance w biurze reklamy o2. Wcześniej pracował m.in. w wydawnictwie Infor i domu mediowym ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor działu sprzedaży agencyjnej i performance w biurze reklamy o2 Filip Hołowczyc będzie odpowiadał za relacje z domami mediowymi oraz zarządzanie i rozbudowę zespołu. Hołowczyc kierował już biurem reklamy o2 w latach 2006-2009. - To sprawdzony menedżer z ugruntowanym autorytetem w naszym zespole, cieszymy się z jego powrotu - mówi Jacek Świderski, członek zarządu o2.

Przez ostatni rok Filip Hołowczyc pełnił funkcję pełnomocnika zarządu ds. internetu w wydawnictwie Infor. Wcześniej był dyrektorem Zed Digital, departamentu internetowego w domu mediowym ZenithOptimedia Group.

Poprzedni dyrektor działu sprzedaży agencyjnej i performance w biurze reklamy o2 Karol Suchenek odchodzi z firmy. Zamierza rozpocząć własną działalność.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele