Filip Kożusznik w 24/7Communication objął rolę head of 24/7Studio - domu produkcyjnego specjalizującego się w produkcji contentu audio, photo, video, web. Zarządza pracą zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów w obszarze content marketingu.
Wcześniej pracował w m.in. w firmach Avenew Media i Red Branch Polska.
Paweł Tabaka i Marcin Kuchno w 24/7Communication
Paweł Tabaka i Marcin Kuchno będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji.

Paweł Tabaka prowadzi zespół obsługujący klientów z sektora transportu, przemysłu i ubezpieczeń. Z branżą PR związany od ponad 14 lat. Poprzednio związany był przez ponad 9 lat z Made in PR. Realizował tam projekty m.in. dla Castorama Polska, Unidevelopment S.A., Grupy INCO. Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Multi Communications (obecnie OneMulti), gdzie współpracował z firmami z sektora transportu (Unity Line, Centralwings, Michelin) i branży ubezpieczeniowej (Grupa AXA, ING Życie).
Marcin Kuchno w 24/7Communication dołączył do zespołu obsługującego klienta OPPO. W trakcie swojej kariery pracował dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz d*Fusion. Od 2017 roku związany był z agencją Remarkable Ones. Pracował dla takich klientów jak National Geographic Channel, Discovery Channel, Microsoft, LoVo, Brainly, TomTom Telematics (Webfleet Solutions), Instytut Kościuszki, DelayFix czy Naczelna Rada Adwokacka.











