Spike Lee, nominowany dwukrotnie do Oscara twórca zaangażowanych społecznie filmów (m.in. „Malcolm X”, „4 Little Girls”, „Autobus”), jest znany nie tylko ze swojej działalności w kinematografii. Lee jest także autorem udanych teledysków i reklam oraz sprawnym szefem własnej agencji reklamowej Spike DDB.
Teraz prowadzona przez Lee agencja przygotowała 10-minutowy film promujący firmy działające na Brooklynie - w najbardziej zaludnionej dzielnicy Nowego Jorku, w której mieści się siedziba Spike DDB i z którą reżyser jest związany od wielu lat.
Film powstał we współpracy z lokalną Izbą Handlową i ma za zadanie promowanie programu certyfikacji produktów wytwarzanych na Brooklynie. Przed kamerą pojawiają się przedstawiciele brooklyńskich firm, które prowadzą swoje interesy w zrównoważony sposób, zgodnie z lokalnymi uwarunkowaniami, ale jednocześnie z ambicjami i sukcesami wykraczającymi poza granice jednej nowojorskiej dzielnicy.












