W nowym spocie żona (grana przez Sylwię Gliwę) wymienia różne gatunki filmów, które chciałaby obejrzeć. Odpowiedzią teściowej (w jej roli Ewa Kasprzyk) na te zachcianki jest usługa MyPrime Filmy i Seriale.
Reklamy podkreślają, że usługa ta - wprowadzona w połowie stycznia w ramach nowych pakietów z dekoderem Horizon (zobacz szczegóły) - obejmuje dostęp do ponad tysiąca filmów i seriali za 20 zł miesięcznie.
Poprzedni spot usługi MyPrime, w którym po raz pierwszy pojawiła się Ewa Kasprzyk, był emitowany przez ostatnie dwa tygodnie (obejrzyj go).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-stawia-na-galerie-handlowe-chce-miec-50-punktow-i-salonow-sprzedazy ##
Obecna odsłona kampanii obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie), radio, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Michała Bulika - zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za działania BTL odpowiada agencja Arip.












